Ergernissen van dames van plezier / Meesteressen over klanten

Elders op internet vonden we een top 10 van de meest voorkomende ergernissen van commerciële Meesteressen/dames van plezier:

  1. Klanten die ongevraagd naaktfoto’s en filmpjes van zich zelf per telefoon sturen (dames houden daar sowieso niet van, laat staan als commerciële dame, want het is werk en daarbuiten is het niet interessant wat een klant stuurt, zeker niet betreffende seks/SM
  2. Klanten die blijven bellen, ondanks dat er nooit door de commerciele dame wordt opgenomen (verstoort andere sessies met klanten, of hun privetijd waarin ze niet met hun werk bezig willen zijn)
  3. Arrogante klanten
  4. Slechte hygiene mannen (veel mannen die zeggen van zich zelf goed hygiene te hebben, hebben dat ook niet)
  5. Ongevraagd vele sms’jes, what’s app berichten en of emails sturen door klant naar commerciele dame/cq verliefde klanten die maar niet willen zien dat dame niet daarin geinteresseerd is, ze spreekt immers nooit met je af zonder geld er voor te vragen etc.
  6. Tijdrekken bij vertrek door langzaam met aankleden, door blijven praten, terwijl de volgende klant zit te wachten of de dame haar korte pauze tijd mist
  7. Door blijven vragen/zeuren over diensten die een dame niet wil aanbieden
  8. Teveel privevragen stellen over dame (ze zit haar voor haar werk, wat ze prive doet etc. doet voor een klant niet terzake)
  9. Niet intiem geschoren zijn bij klant (onhygienisch)
  10. Liegen en of sterke verhalen vertellen over priveleven klant, zich beter voordoen

Misschien wel geinig om als klant eens te lezen, en te beseffen dat een dame van plezier vriendelijk is etc. maar daardoor niet dom is of alles maar gelooft of over zich heen moet laten komen. Vriendelijk zijn omdat service en klantenbinding meespeelt is iets anders dan dom en goedgelovig zijn. Dames hebben iedere dag vele klanten op bezoek en kennen alle soort gedragingen wel. Ze zitten er voor hun geld, het is een beroep, waarmee ze in hun privétijd niet meer geconfronteerd willen worden.